Participem al Memorimage XIII Festival Internacional de Cinema

29Novembre, 2018
Participem al Memorimage XIII Festival Internacional de Cinema

El passat divendres 9 de novembre, l’alumnat de 1r de Batxillerat de Cultura Audiovisual i d’Història del Món Contemporani, acompanyats pel professor Francesc Escriche, les professores Neus Gonzàlez i Àngela Pitarch, i Carla Bonfill alumna del Pràcticum de Professorat, van participar del Memorimage: XIII Festival Internacional de Cinema, al Teatre Bartrina de Reus, on van visualitar “Experimento Stuka” de Pepe Andreu i Rafa Molés.

Aquest documental fa referència a un episodi ocorregut durant la Guerra Civil espanyola, quan quatre pobles de Castelló (Maestrat)  van despertar bombardejats i 38 veïns hi van perdre la vida, sense entendre el per què del bombardeig. 80 anys després, la troballa d’uns arxius militars secrets rebel·len que l’atac formava part d’un experiment de guerra on estava implicat l’exèrcit alemany.

Posteriorment l’alumnat va participar del col·loqui dirigit per un expert en recuperació de la memòria històrica.

En acabar el  memorimage es va fer un recorregut pel Modernisme reusenc. L’alumnat amb un plànol de la ciutat va haver de localitzar els edificis més característics d’aquest moviment artístic i recollir les evidències de que havien trobat l’edifici amb un  selfie.