Aquesta web utilitza cookies pròpies i analítiques. Si segueixes navegant, estàs acceptant l'ús que fem d'aquestes. Pots canviar la configuració en qualsevol moment.

Aceptar Més informació

EN RESiDÈNCiA , amb l'ALBA G. CORRAL

EN RESiDÈNCiA , amb l'ALBA G. CORRAL
23Maig, 2026
EN RESiDÈNCiA , amb l'ALBA G. CORRAL
Autor : Admin Ramon Berenguer IV

SALTANT AL DELIRI Alba G. Corral EN RESiDÈNCiA a l’Institut Ramon Berenguer IV, Amposta Divendres 29 de maig a les 13h, a Lo Pati Centre d’Art Terres de l’Ebre

Amb Aymane Ajghef, Ariadna Aubà Cervera, Ronald Juvenal Bajaña Carpio, Ibrahim El Allafi, Hodaifa El Hlimi, Samir El Khalifi, Abd Alelah Ennassiri, Maria Alesia Caldarariu, Mehdi Loustani, Meerab Nadeem, Ricardo Alexander Pacheco Pesantes, Iker Perellón Cuadrado, Ainhoa Poch Faubel i Eduard Darius Trofin (alumnes) i Neus Gonzàlez i Arnau Pérez (docents).

El paisatge i l’entorn d’Amposta i del Delta de l’Ebre han estat el fil conductor d’aquesta peça audiovisual col·lectiva. En el poema ‘Dret al deliri’ d’Eduardo Galeano hem trobat la invitació a abraçar la diversitat, el desig de somiar i d’imaginar un món més just, recollint la pluralitat de vivències del grup. Amb aquesta mirada, hem observat el nostre entorn —el riu, les aus, el cel, els espais quotidians— per explorar noves formes de mirar, escoltar i interpretar la realitat. Sons, imatges i impressions recollides s’han transformat digitalment fent servir eines de programari obert i accessible per als alumnes a classe, donant lloc a una peça coral de músiques, dibuixos i veus diverses que celebren la creativitat i el dret al deliri. Més informació sobre el projecte: www.bcn.cat/enresidencia

 

Tornar a notícies
No ho dubtis sol·licita informació

Contacta amb nosaltres i et resoldrem qualsevol dubte que tinguis.