Estellés a Amposta

23Octubre, 2018
Estellés a Amposta

Dijous 18 d’octubre de 2018 a les 9,30h. va tenir lloc a la Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó un lectura de poemes a càrrec de l’alumnat de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta en commemoració del  25è aniversari de la mort del poeta Vicent Andrés Estellés.

Els alumnes de 2n d’ ESO B van delectar-nos amb la recitació dels poemes “Sonata d’Isabel”, “Postal”, “D’un any”, “Coral romput”, “Crònica especial”, “També” i , per acabar, “Cançó de bressol”. Aquesta selecció forma part d’una de les activitats del projecte que porten a terme conjuntament  els Departaments de Llengua Castellana i Literatura i el Departament de Llengua Catalana i Literatura per tal d’apropar la llengua poètica als adolescents.

L’acte va anar acompanyat de la presència i participació de l’escriptor Josep Igual, amic personal del poeta, que ens va explicar detalls vivencials de la seua relació amb Estellés. A continuació va declamar  uns poemes seleccionats per ell mateix.