Aquest dijous 26 de març es va celebrar l’acte de clausura del programa Batx2Lab al Parc Científic de Barcelona, una iniciativa que promou les vocacions científiques entre l’alumnat de batxillerat.
El programa Batx2Lab ofereix a estudiants de 1r de batxillerat la possibilitat de desenvolupar la part pràctica del seu Treball de Recerca en laboratoris reals, sota la tutorització de personal investigador especialitzat. Aquesta experiència permet a l’alumnat entrar en contacte directe amb la recerca científica i conèixer de primera mà el funcionament dels centres d’investigació.
En l’acte d’ahir, que va reunir alumnat, professorat i investigadors, es van lliurar els diplomes de participació a tots els estudiants que han format part del programa durant aquest curs, reconeixent així la seva implicació i esforç en el desenvolupament dels seus projectes de recerca.
Entre els participants, l’alumna Gisela Mariscal, del nostre centre, que va realitzar la part pràctica del seu Treball de Recerca en el marc d’aquest programa, va rebre el seu diploma de participació.
Des del centre volem felicitar-la per la seva dedicació i pel treball realitzat, així com posar en valor aquest tipus d’iniciatives que acosten la ciència a l’alumnat i fomenten l’esperit crític i investigador."

 (1).jpg)