CELEBREM LA GRADUACIÓ DE LA PROMOCIÓ D'ESO 2014-2018

23Juny, 2018
CELEBREM LA GRADUACIÓ DE LA PROMOCIÓ D'ESO 2014-2018

La nit de divendres 8 de juny vàrem celebrar l'Acte de Lliurament de les Orles de la Promoció d'ESO 2014-2018. L'acte va tenir lloc a l'Auditori Municipal de la Ciutat d'Amposta. Va ser una vetllada ben especial, acompanyats i acompanyades de música, dansa i d'una gran sorpresa: la Roseta, una titella que es va presentar com l'alter-ego de la professora Rosa Royo.

Va donar la salutació de benvinguda la directora del centre, Lucrècia Bernaltes Tenesa; a continuació la presidenta de l'AMPA, Pilar Arrufat, va felicitar l'AMPA per l'organització de l'acte i va felicitar i encoratjar l'alumnat de 4t d'ESO. La professora Rosa Royo i Roseta ens van fer disfrutar fent un recorregut pel pas de l'alumnat per l'Institut. Van ser uns moments emotius i plens de records.

Els presentadors i conductors de l'acte foren els alumnes Montse Ferrando, Marc Fornós i Gerard Garcia. Antònia Adamovici i Aïda Campos ens dedicaren unes paraules en representació de l'alumnat.

La cloenda de l'acte va anar a càrrec del primer tinent de la nostra ciutat, Miquel Subirats.

Us adjuntem algunes fotografies de la vetllada. ENHORABONA A TOTES I A TOTS!