RECEPTES DE CUINA AMB eTWINNING

27Abril, 2018
RECEPTES DE CUINA AMB eTWINNING

Des del departament de Llengües Estrangeres, Francès, de l'institut hem realitzat un projecte europeu eTwinning d’intercanvi de cultura culinària amb el Lycée Arago de Perpinyà.

Els alumnes francesos de primer de batxillerat ens van explicar com es preparen les creps, menjar típic de la festa de la Candelera a França. Els alumnes de Francès de quart d'ESO els hi vam explicar com realitzar la Mona, el dolç típic de Pasqua a les nostres terres. Després de conèixer la història, els ingredients, els utensilis i la preparació, cada grup ha realitzat la recepta.

Mireu el vídeo