Maria Dols i Guillem Sánchez guanyadors del primer premi al Catalunya Summit

7Maig, 2024
Maria Dols i Guillem Sánchez guanyadors del primer premi al Catalunya Summit

El projecte TianBot, el sistema que millora la comunicació de les persones autistes que hem ideat l’equip Skills Lab, anirà a Madrid juntament amb els altres finalistes de la competició de l’Audi Creativity Challenge a defensar aquesta solució d’innovació social.

L’equip Skills Lab, format per la Clàudia Jiménez de 3r d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús, la Maria Dols i el Guillem Sánchez de 1r i 2n de Batxillerat de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta juntament amb la Driver, Lala Escrivà, directora del Fablab TE, ha estat escollit entre entre els 10 finalistes de més de 500 projectes a nivell estatal.

L’equip que guanyi a Madrid anirà tot el mes de juliol a Silicon Valley a treballar el prototip funcional amb professors d’Stanford University i Ceo’s de les millors startups a nivell de software així com de salut.

Des del Fablab estem molt emocionats d’haver arribat a Madrid. Ara ens queda un mes per treballar i poder defensar el projecte amb l’objectiu d’anar als EEUU.

Ara entrem a la fase final i necessitem la vostra ajuda! El vostre vot ja que aquest compta un 20% de puntuació, mentre que el 80% restant serà dels membres del jurat.

‼️Vota’ns! https://www.audicrea.com/voting

Teniu més informació als mitjans:

Setmanari de l'Ebre

Aguaita