Autors a les aules

8Abril, 2024
Autors a les aules

El passat dijous 21 de març, dins del programa “Autors a les aules” de la Institució de les lletres catalanes i la Generalitat de Catalunya, els alumnes de 3r d’ESO van conèixer i conversar amb l’autor de la novel·la llegida durant el primer trimestre: Quan s’apague la llum, de l’escriptor valencià Joanjo Garcia. L’activitat està emmarcada dins el Pla de lectura del centre i va ser organitzada conjuntament pel Departament de llengua catalana i literatura i la Biblioteca del centre.

L’alumnat en va sortir molt content perquè els va fer una xerrada molt propera, van poder interactuar amb ell, els va explicar el perquè del tema del llibre i els va donar consells per si volen dedicar-se a l’escriptura en un futur.