Descobrint el poder de les dones inspiradores!

23Març, 2024
Descobrint el poder de les dones inspiradores!

Aquesta setmana, el nostre alumnat de 3r i 4t d'ESO va tenir una experiència enriquidora visitant l'Espai Dones d'Amposta. Van explorar el Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD) i el Servei d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (SAI), aprenent sobre els recursos disponibles per a les dones i joves de la nostra comunitat.

Però el punt culminant de la visita va ser l'exposició sobre Natividad Yarza, una figura destacada que ha marcat la història del nostre país. Mitjançant la seva vida i obra, vam poder reflexionar sobre el paper fonamental de les dones en la nostra societat i l'impacte del seu llegat.

Estem encantats de poder oferir al nostre alumnat oportunitats com aquesta per aprendre i inspirar-se. Seguirem treballant per promoure la igualtat i el reconeixement de la contribució de les dones a tots els àmbits de la vida.  #EducacióInclusiva #DonesInspiradores #IgualtatDeGènere