Les alumnes del CFGS d’Higiene Bucodental visiten el Laboratori Dental Ferrer

12Març, 2024
Les alumnes del CFGS d’Higiene Bucodental visiten el Laboratori Dental Ferrer

El passat divendres 8 de març l’alumnat del CFGS d’Higiene Bucodental va visitar el Laboratori Dental Ferrer, a Benicarló. El Laboratori Dental Ferrer està especialitzat en l’elaboració de pròtesis de tot tipus. Les nostres alumnes van poder veure en directe tot el procés per a realitzar una pròtesi, des de les parts més innovadores i tecnològiques, com és la utilització del CAD-CAM, que permet dissenyar virtualment les pròtesis, fins a les parts més “artesanals” i artístiques, com és el maquillatge estètic de les pròtesis. Els tècnics del laboratori els hi van ensenyar totes les tasques que realitzen i els hi van explicar moltes curiositats sobre la seva feina.

Per acabar la visita, les van acompanyar a la clínica dental Ferrer per a veure les seves instal·lacions.