Sortida Ullals de Baltasar

11Març, 2024
Sortida Ullals de Baltasar

Dijous 7 de març, l'alumnat de 3r d'ESO C, des de la matèria de biologia i emmarcat en el Projecte d'Escoles Verdes, han pogut gaudir d'una sortida a l'espai singular dels Ullals de Baltasar. En ella, els tècnics del Parc Natural ens han endinsat en el coneixement del funcionament d'aquest ecosistema aquàtic tan proper i de la importància de la seva conservació per a espècies com el samaruc, una espècie en perill crític d'extinció. Des del Centre Ictiològic del Delta de l'Ebre vetllen per la seva recuperació mitjançant la cria en captivitat i la reintroducció, i ha estat en aquesta fase, on l'alumnat ha participat en el seu alliberament amb molt d'entusiasme! Enhorabona a l'alumnat i moltes gràcies al parc natural del Delta de l'Ebre per aquesta oportunitat!