Guanyadors del Concurs d’Art Jove 2024

11Març, 2024
Guanyadors del Concurs d’Art Jove 2024
Autor : Admin Ramon Berenguer

Enhorabona als nostres alumnes del batxillerat d'arts, Manel i Qatarelnnde guanyadors del primer i segon premi al Concurs d'Art Jove 2024!

Un total de 102 participants de diferents centres han estat treballant en les seves creacions durant el matí al Fòrum Jove de les Terres de l'Ebre, aquest any amb la temàtica "Urban Sketching", dibuixant els escenaris, l'ambient i els visitants del Fòrum Jove en la seva nova edició.

Els membres del jurat ho han tingut difícil per a escollir als guanyadors dels tres premis entre tantes bones propostes. Finalment les autoritats de l'ajuntament d'Amposta han lliurat el primer premi de 150 euros en material de Belles Arts a Manel Perez i el segon premi de 100 euros també en material artístic a Qatarelnnde Sennour del nostre centre.

Enhorabona als nostres artistes! replique Tag Heuer