La Directora General de l'Alumnat visita l'Institut Ramon Berenguer IV

11Març, 2024
La Directora General de l'Alumnat visita l'Institut Ramon Berenguer IV

El divendres 8 de març, Dia Internacional de les Dones, va visitar l'Institut Ramon Berenguer IV Anna Chillida, Directora General de l'Alumnat, acompanyada de la directora dels Serveis Territorials d'Educació a les Terres de l'Ebre, Montserrat Perelló i la regidora d'educació de l'Ajuntament d'Amposta, Núria Marco.

La comissió d'educació del centre va mostrar-nos les propostes didàctiques per treballar la coeducacio a l'aula des de l'art, la literatura, les ciències socials, la biologia, etc.

La directora va visitar el centre i dos aules de 1r i 2n d'ESO i va referir-se a l’educació per a la igualtat com una necessitat actual que exigeix un compromís ferm de totes les persones que intervenim en l’àmbit educatiu per oferir una educació que es basi en el principi d’igualtat i de no discriminació.