Participem en l'Olimpíada de Filosofia de Catalunya

11Març, 2024
Participem en l'Olimpíada de Filosofia de Catalunya

L'alumnat de 4t de l'ESO, 1r i 2n de Batxillerat ha participat en la XI Olimpíada de Filosofia de Catalunya reflexionant envers la pregunta Què és l'oci?

En la modalitat de Dilema moral ha participat Heidi Carrillo, Íngrid Casanova Fornos i Amine Haddar Bani Aissa de 4t de l'ESO

En la modalitat de Dissertació ha participat Elisa Cuenca Suarez i Aroa Castel Garcia de 1r de Bat i Alexandra Marcos de 2n de Bat

En la modalitat de Fotografia ha participat Ariana Cerdà Verge de 1r de Bat amb la fotografia: És l'oci una manera d'evadir-nos del nostre dia a dia o és una preocupació més?, Jordi Solé Gavaldà de 2B de Bat amb la fotografia: És l'oci perillós? i Guillem Sánchez Matamoros de 2B de Bat amb la fotografia: Fins a quin punt una mala gestió de l'oci pot arribar a sabotejar el teu futur?

En la modalitat de vídeo ha participat Sheila A. Guerrero de 1r de Bat com a representant del vídeo "Tria" i Judith Pamies López de 1r de Bat com a representant del vídeo "Per què faig el que faig en el meu temps lliure"

Volem felicitar a tot l'alumnat i professorat involucrat en aquesta activitat, especialment a l'alumna Ariana Cerdà Verge que va quedar finalista i va defensar la seva fotografia a la final de l'Olimpíada de Filosofia de Catalunya que se va celebrar el passat 2 de març al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona aconseguint la segona posició.

Des del seminari de Filosofia agraïm a tot el professorat i alumnat la seva implicació amb la Filosofia i l'Art.