Fòrum Jove Amposta 2024

7Març, 2024
Fòrum Jove Amposta 2024

Aquesta setmana l’institut Ramon Berenguer IV d’Amposta hem participat en el Fòrum Jove organitzat per l’Ajuntament de la ciutat. El departament de sanitat ha format part d’aquesta iniciativa realitzant dos tallers:

Per una banda, l’alumnat del CFGS d’Higiene Bucodental ha revisat als participants l'estat d’higiene bucodental a través d’un control de placa bacteriana.

Per altra banda, l’alumnat del CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria ha dut a terme el registre de les constants vitals (Tensió arterial, Temperatura, Saturació d’oxigen i pols) als voluntaris que han passat per l’estanc de l’Institut Ramon Berenguer IV.

D’aquesta manera, l’alumnat ha pogut realitzar una pràctica real on han hagut de posar en pràctica tot l’aprenentatge previ a les aules.