Experiències Universitàries 2024

20Febrer, 2024
Experiències Universitàries 2024

La setmana passada fan finalitzar les xerrades de la 8a edició del projecte “Experiències Universitàries” en què exalumnes del nostre centre venen a explicar a l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat els estudis que estan cursant actualment. Aquests estudis formen part dels àmbits de la ciència, tecnologia, economia, humanitats, arts i estudis professionals de grau superior.

Aquestes xerrades van ser dutes a terme per: Júlia Socoró (Ciències Biomèdiques), Martina Tolós (Bioquímica i Biologia Molecular), Maria Díez (Enginyeria Forestal), Sara Lago (Arquitectura), Xijunkang Zhao ( ADE), Bianca Ditoiu (Finances i Comptabilitat), Paula Rodríguez (Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat), Verònica Valero (Belles Arts), Nerea Llambrich (Disseny Gràfic), Daniela Draghici (Estudis Superiors de Desenvolupament de  Videojocs), Omar Rosario (Traducció i Interpretació), Mar Vivas (Estudis Socioculturals de Gènere) i Iris Garcia (Educació Primària). Un total de 13 experiències que van apropar i orientar l’alumnat de Batxillerat a la vida universitària.

Tots i totes van animar l’alumnat a seguir formant-se, a triar l’opció d’estudis que més els apassioni i van ressaltar la implicació i la constància com a elements bàsics de l’èxit.

De part de tot el claustre, agraïm molt la seva participació en el projecte i els desitgem molta sort.