Sortida Montsianell

29Gener, 2024
Sortida Montsianell
Autor : Admin Ramon Berenguer

El passat 24 de gener l'alumnat de 1r d'ESO va realitzar la pujada a l’ermita i al cim del Montsianell, l'emblemàtica muntanya del municipi d'Amposta. Ho van fer guiats per l'alumnat del cicle mitjà de guia en el medi natural i de temps de lleure, de l'Institut de Tecnificació. A banda de gaudir de les vistes després de l'esforç de la pujada, també van aprendre sobre la brúixola, la flora i la fauna del nostre territori.

EL passat 25 de gener va ser el torn de l'alumnat de 2n d'ESO per realitzar la pujada a la muntanya des d'on es pot visualitzar gran part del delta, el Montsianell. Van poder superar-se a sí mateixos amb un gran esforç per aconseguir coronar la cima. A més, van aprendre sobre orientació amb brúixola, la flora i la fauna del territori. Ho van fer guiats per l'alumnat del cicle mitjà de guia en el medi natural i de temps de lleure, de l'Institut de Tecnificació. replika uhren