La URV imparteix xerrades d'orientació universitària a l'alumnat de Batxillerat

5Desembre, 2023
La URV imparteix xerrades d'orientació universitària a l'alumnat de Batxillerat

Dins del Pla d'Acció Tutorial de l'Institut Ramon Berenguer IV, una de les activitats que ja tenim consolidada en el nostre Projecte Educatiu és l'orientació que du a terme la Universitat Rovira i Virgili. Un any més, els tècnics d’orientació universitària de la URV van impartir aquestes xerrades a l'alumnat de 2n de Batxillerat; els tècnics venen acompanyats d’estudiants de la Universitat, que expliquen de primera mà la seva experiència sobre els ensenyaments i al campus. Aquesta sessió va tenir lloc el matí del divendres 1 de desembre. Us deixem unes fotografies.