Joves impressionistes de 1r d'ESO

4Desembre, 2023
Joves impressionistes de 1r d'ESO
Autor : Admin Ramon Berenguer

Podeu visitar l'exposició sobre els artistes impressionistes que el nostre alumnat de 1r d'ESO A, B, C i D ha realitzat a Educació Visual, Plàstica i Audiovisual, si voleu conèixer una mica més sobre aquest moviment artístic l'alumnat de primer ha realitzat lapbooks interactius sobre els pintors i pintores Claude Monet, Edgar Degas, Mary Cassatt, Berthe Morissot, Pierre-Auguste Renoir, Camille Pissarro i Alfred Sisley. També alguns alumnes han treballat sobre pintors postimpressionistes com Gauguin o Van Gogh.

L'alumnat ha treballat en aquesta situació d'aprenentatge la teoria del color i com els pintors i pintores impressionistes ho aplicaven a les seves obres.

L'alumnat ha  treballat en equips per a cercar la informació dels artistes i realitzar els lapbooks que han exposat oralment a classe.

orologi replica di lusso

A més han realitzat pintures amb ceres a l'estil dels impressionistes imitant la seva manera característica de pintar i utilitzar el color.

Esperem que us agradi!