Postal de nadal del centre

4Desembre, 2023
Postal de nadal del centre
Autor : Admin Ramon Berenguer

Aquest curs l'alumnat de segon de Batxillerat d'Arts ha dissenyat les propostes per a la postal de nadal del nostre centre a la matèria de Disseny com a homenatge al genial artista i arquitecte català Antoni Gaudí, figura essencial del Modernisme.

L'alumnat s'ha inspirat en els seus motius, colors, textures, formes, detalls i edificis emblemàtics per a crear la imatge de la felicitació de nadal amb unes propostes molt creatives i interessants.

Els dissenys escollits han estat els de Maiol Miró i Mario Milotin amb referències a les vidrieres de colors de la Sagrada Família i als edificis i detalls més coneguts de Gaudí a Barcelona.

replica omega

Moltes felicitats a Maiol i a Mario i també a tota la resta de propostes per la seva creativitat.