Participem de la 3a edició del programa d'EduCaixa Lideratge per a l'Aprenentatge

21Novembre, 2023
Autor : Admin Ramon Berenguer

Cent docents d'Espanya i divuit de Portugal han estat seleccionats per formar-se en lideratge educatiu i impulsar la transformació dels seus centres de la mà d'experts de l'University College de Londres.

La formació s’inicià el mes de juliol a Barcelona i s'estendrà al llarg de tot el curs 23-24 de la mà d'experts de l’Institute of Education de l'University College de Londres, referent mundial en educació. També tindran l'acompanyament d'un equip de facilitadors espanyols i portuguesos.

El pla de formació inclou l'aplicació pràctica de l'aprenentatge adquirit, ja que els participants hauran de dissenyar i implementar un projecte en el seu centre que busqui millorar algun aspecte clau en benefici de tot l'alumnat.

Del total de 103 centres de tota Espanya que van sol·licitar incorporar-se al programa, hem seleccionat a 50. Cadascun d'ells enviarà a dos membres del seu equip directiu, de manera que treballaran per parelles i també en grups col·laboratius amb altres participants. En aquesta tercera edició comptarem amb 44 centres públics, 5 concertats i 1 privat:

• 23 d'Infantil i Primària.
  • 19 d'ESO, Batxillerat i FP.
  • 7 amb ensenyances d'Infantil fins a Batxillerat i FP.
  • 1 d'educació especial.

replique montre de luxe

I de Portugal, comptarem amb la participació de divuit docents procedents de nou agrupacions escolars de set ciutats.