Taller a Cures Auxiliars d'Infermeria

21Novembre, 2023
Taller a Cures Auxiliars d'Infermeria
Autor : Admin Ramon Berenguer

Els dies 6 i 9  de novembre va tenir lloc al centre un taller de “cura de ferides” per als dos grups d’alumnes de CAI (Cures Auxiliars d’Infermeria).

La finalitat de fer aquest taller era la d’unificar en una sola pràctica les diferents modalitats de cura de ferides que segons currículum s’han de tractar en tres crèdits diferents del cicle. Així en un sol taller l’alumnat va aprendre a reconèixer i diferenciar els tipus de ferides per triar la millor opció de cura.

L’alumnat va poder practicar les cures entre ells, amb el material que se’ls hi va facilitar.

L’equip docent de CAI, que ho vam impartir, vam observar que va ser profitós i clarificador quant al reconeixement de ferides per a triar la millor intervenció, i així ens ho ha fet saber l’alumnat.

fausse rolex