OBRES REACT-UE A L’INSTITUT RAMON BERENGUER IV

14Juliol, 2023
OBRES REACT-UE A L’INSTITUT RAMON BERENGUER IV
Autor : Admin Ramon Berenguer

En els propers dies començaran les obres de substitució de caldera i lluminàries per a la millora energètica a l’institut Ramon Berenguer IV.

Es preveu que finalitzin abans de de finalitzar l’any. falsi rolex

Les obres consisteixen en substituir les calderes per d’altres de major eficiència energètica, i adequar la lluminària d’algunes aules a les condicions climàtiques reals.

Aquestes obres estan incloses al Pla Director d’infraestructures Educatives, que conté la planificació de les actuacions de construcció de nous centres i ampliacions però també les obres de rehabilitació, adequació i millora. Concretament les obres d’aquest centre persegueixen millorar l’eficiència energètica i augmentar la confortabilitat de les instal·lacions.

Aquestes obres són finançades per la Unió Europea mitjançant el fons REACT–UE com a part de de la resposta de la Unió a la pandèmia de COVID-19, dins de l’objectiu específic donar resposta a les necessitats d’escolarització dels ensenyaments obligatoris o universals en el marc del dret a l’educació.

Podeu trobar més informació sobre la programació de totes les obres en infraestructures escolars finançades amb Fons REACT-UE en aquest enllaç.

Nou visor de dades actualitzades sobre les obres als centres educatius  finançades amb el fons REACT-UE. Departament d'Educació

replica uhren deutschland