Exposició Batxillerat d'Arts promoció 2021-2023

19Juny, 2023
Exposició Batxillerat d'Arts promoció 2021-2023
Autor : Admin Ramon Berenguer

El dia 15 de juny hem inaugurat la XXII Edició de l'exposició del batxillerat d'arts de l'institut Ramon Berenguer IV de la promoció 2021-2023, en l'escenari privilegiat del Museu de les Terres de l'Ebre.

L'acte ha iniciat amb els parlaments institucionals a càrrec de la Directora de l'Institut Ramon Berenguer IV, Lucrècia Bernaltes Tenesa; de la regidora d'educació de l'Ajuntament d'Amposta, Núria Marco, de l'alcalde de la nostra ciutat d'Amposta, Adam Tomàs i en representació de l'alumnat Sijia Li.

replica watches

Entre els assistents al públic, les famílies dels artistes,  professorat del centre i el professorat del Departament de Visual i Plàstica que els han acompanyat i guiat durant aquesta etapa.

Tots hem admirat i elogiat el talent artístic i creatiu del nostre alumnat, original, lliure i divers que sense dubte recordarem i enyorarem. Els desitgem un futur ple d'aprenentatges i de reptes engrescadors i enriquidors.

A la mostra podeu veure alguns dels treballs realitzats durant el curs a les matèries de la modalitat d'arts de dibuix artístic, disseny, tècniques d'expressió gràfico plàstiques i volum.

Carbonet, pastel, grafit, aquarel·la, collage, gravat són algunes de les tècniques experimentades pels nostres joves artistes: Sara Bayo, Miriam Zahorneanu, Somaya Essanobri, Avril Pujol, Marc Moyota, Luna Zubeldia, Nil Valenzuela, Alexandru Pitigoi, Sijia Li i Saray Carles.

Podeu visitar l'exposició al Museu de les Terres de l'Ebre fins al 22 de juny. Us deixem unes fotografies de l' inauguració.

replica watches