Exposició del Batxillerat d'Arts promoció 2021-2023

1Juny, 2023
Exposició del Batxillerat d'Arts promoció 2021-2023
Autor : Admin Ramon Berenguer

El proper dijous dia 15 de juny a les 18:30 l'alumnat de segon de batxillerat d'arts del nostre centre presenta com cada any al Museu de les Terres de l'Ebre la seva exposició amb una mostra eclèctica de les seves creacions realitzades durant el batxillerat.

A l'exposició podreu veure un tast de dibuixos a carbonet i a color, pintures, il·lustracions, gravats i dissenys realitzats durant el batxillerat a les diferents matèries de modalitat de l'alumnat sobre  temàtiques variades com els referents de l'història de l'art, la igualtat i diversitat de gènere, la sostenibilitat, el disseny de producte replica horloges entre moltes altres.

Una mostra del gran talent i creativitat dels nostre jove alumnat de la promoció 2021-2023.

replica rolex

Us animem a visitar l'exposició i que gaudiu de les seves obres!

• Tornar a notícies