Alumnat de Francès de l’Institut Ramon Berenguer IV reconeguts en l’Acte de Lliurament des Diplôme d’Etudes en Langue Française.

2Febrer, 2018

Els alumnes de l’Institut Ramon Berenguer IV, Abdelhamid Karkarch, Besarta Sahitoli, Júlia Barberà, Jesús Díez, Amàlia Fosch, Alba Garriga, Ana Maria Grijalbo, Pau Rebull i Ares Valldepérez, foren reconeguts en les acreditacions dels nivell A2, B1 i B2 en Llengua Francesa a l’acte que va tenir lloc el dijous 1 de febrer a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa.

Les proves d’aquesta convocatòria les organitza el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l’Institut Francès d’Espanya.

L’acte fou presidit per la directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament, la Sra. Manolita Cid, que va fer el parlament institucional amb el Sr. Stéphane Paris, Attaché de coopération pour le français en Espagne.

Enhorabona al nostre alumnat i a la nostra professora de francès, Marta Tena!