GUANYADORS DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA DE L’APMCM

10Maig, 2023
GUANYADORS DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA DE L’APMCM
Autor : Admin Ramon Berenguer

Èxit del nostre centre en el concurs de fotografia matemàtica que organitza l’Associació de Professorat de Matemàtiques de les Comarques Meridionals (APMCM).

En el nivell 2, alumnat de 1r i 2n ESO; va quedar en 2n lloc l’alumna de 1r ESO A, Mireia Prats del Salvador, amb la fotografia de títol “Propietat colorativa”.

En el nivell 3, alumnat de 3r i 4t ESO; va quedar en 1r lloc l’alumna de 4t ESO A, Anna Bayarri Subirats, amb la fotografia de títol “S’està desCOSint!!!”.

En el nivell 4, alumnat de 1r i 2n BAT i CCFF; va quedar en 1r lloc l’alumne de 2n BAT A, Ignasi Bel Arasa, amb la fotografia “La matriu diagonal que sempre guanya al tres en rolex replica ratlla”.

El lliurament de premis es va fer el passat 6 de maig a Reus.

L’enhorabona als premiats.