Experiències Universitàries 2023

31Març, 2023
Experiències Universitàries 2023

Un any més l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat del nostre centre ha pogut gaudir de les experiències universitàries d’exalumnes que cursen estudis relacionats en els àmbits de la ciència, tecnologia, economia, humanitats, arts i estudis professionals de grau superior.

Aquestes xerrades, que tenen com objectiu orientar l’alumnat de Batxillerat i apropar-los a la vida universitària, van ser dutes a terme per: Laia Cabré (Bioquímica i biologia molecular), Isabel Gurrera (Doble grau de CAFE i Fisioteràpia), Júlia Roda (Enginyeria biomèdica), Marta Encontrado (Estudis Internacionals d’Economia), Xijunjie Zhao ( Direcció d’empreses), Pol Vázquez i Clàudia Dolz (Dret), Eva Solé (Doble grau de Traducció i interpretació i Llengües aplicades), Eulàlia Tort (Belles Arts) i Júlia Salvadó (CFGS de Disseny Gràfic).

Tots i totes van animar l’alumnat a seguir formant-se i van ressaltar la importància d’implicar-se en els estudis, la qual cosa comporta esforç, organització i constància.

Els agraïm molt la seva participació en el projecte “Explica’ns la teva experiència universitària”.