Fòrum Jove Terres de l'Ebre 2023

24Març, 2023
Fòrum Jove Terres de l'Ebre 2023

Els dies 22, 23 i 24 de març ha tingut lloc a la ciutat d'Amposta el Fòrum Jove 2023. En aquesta ocasió el Departament de Sanitària ha participat activament realitzant dos tallers.

El primer taller ha estat dirigit pels alumnes del CFGS d’Higiene Bucodental i ha consistit a valorar als pacients el seu estat d’higiene bucodental a través d’un control de placa bacteriana (Índex d’Oleary). L'alumnat ha pogut realitzar una pràctica real on han hagut de posar en pràctica tot l’aprenentatge previ a les aules.

El segon taller, ha sigut a càrrec dels alumnes del CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria. El taller ha consistit en un registre de constants vitals (Tensió arterial, Temperatura, Saturació d’oxigen i pols) als voluntaris que han passat per l’estanc de l’Institut Ramon Berenguer IV.

Com a mostra del desenvolupament de la jornada deixem unes imatges que parlem per si soles i mostren l’èxit de la iniciativa.