X Jornades Literàries

15Març, 2023
X Jornades Literàries

En el marc de les X Jornades literàries del departament de llengua i literatura castellana, el dimarts 14 de març, l'alumnat de 2n d'ESO es va trobar amb l'escriptor Juan Ramón Barat, autor de la novel·la La goleta de los siete mástiles que havien llegit al primer trimestre. La sessió va ser força dinàmica i enriquidora i va permetre l'alumnat conèixer, de manera més detallada, la forma de treballar que té l'autor i la temàtica de les diferents obres que té publicades. Les novel·les de J.R. Barat es caracteritzen per la trama construida a partir del misteri, la intriga i allò inexplicable a partir d'anècdotes reals, com en el cas de Clara en la oscuridad.

L'alumnat va mostrar interés per continuar coneixent les obres de l'autor i va valorar positivament la trobada pel que comporta de coneixement de l'ofici d'escriure.