English Cultural Day

English Cultural Day
Autor : Admin Ramon Berenguer

replica uhren

Els passats 2 i 3 de març vam celebrar les English cultural Days al centre. Cristina Vargas, de l’editorial Burlington, va ser l’speaker que va dinamitzar les sessions amb alumnat des de 1r fins a 4t de l’ESO.

Cristina va saber engrescar a l’alumnat i fer-lo participar des del primer moment en un Quiz tipus Who wants to be a millionaire? amb preguntes sobre cultura anglesa on podien fer servir diferents ajudes, comodí de la trucada, del 50% o de l’audiència.

El feedback dels alumnes va ser molt positiu, en valoren el format, el fet de fer-ho amb alumnat d’altres grups i la procedència de l’speaker, Nova York. Per molts és la primera interacció que tenen amb una persona nativa.

Amb tot una experiència divertida on revisem continguts treballats a l’aula de manera distesa. Esperem repetir-ho l’any que ve!