Joves Impressionistes

28Febrer, 2023
Joves Impressionistes
Autor : Admin Ramon Berenguer

Podeu visitar l'exposició sobre els artistes impressionistes que el nostre alumnat de 1r d'ESO ha realitzat a Educació Visual i Plàstica, si voleu conèixer una mica més sobre aquest moviment artístic l'alumnat iwc replica de primer ha realitzat lapbooks interactius sobre els pintors i pintores Claude Monet, Edgar Degas, Mary Cassatt, Berthe Morissot, Pierre-Auguste Renoir, Camille Pissarro i Alfred Sisley. Als lapbooks podeu trobar la informació exposada de manera creativa en forma de finestres, pestanyes, trencaclosques, sobres, còmics i fins i tot codis QR.

L'alumnat ha treballat individualment la teoria del color realitzant els cercles cromàtics que tant van influenciar aquest moviment i finalment han treballat en equips per a cercar la informació dels artistes i realitzar els lapbooks.

replica uhren deutschland

A més si teniu l'aplicació Google Arts & Culture al vostre telèfon podeu veure algunes obres en realitat augmentada i visitar el Museu d'Orsay de Paris virtualment escanejant els codis QR.

Esperem que us agradi!