Celebrem el Dia Internacional de la Llengua Materna

23Febrer, 2023
Celebrem el Dia Internacional de la Llengua Materna
Autor : Admin Ramon Berenguer

El passat 21 de febrer es va celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna a l’Oficina de Turisme, actual seu de la Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó.

Alumnat de diversos centres educatius i del Consorci per a la Normalització Lingüística van participar de l’acte. Com tots els anys, hi va intervenir alumnat de l’Aula d’Acollida del nostre institut acompanyat per la seua tutora, Núria Gasparín; Sami Marjaoui, de 2n ESO A, i Vianny Rojals, de 2n ESO E, van remarcar la importàcia de la llengua materna com a senyal d’identitat pròpia i la importància de celebrar actes com aquest, per la riquesa cultural que comporta el plurilingüisme.

Com a cloenda es va poder gaudir d’un concert de música tradicional occitana i d’un berenar de germanor.

replica uhren swiss