Tenir cura de la natura en un clima canviant

Tenir cura de la natura en un clima canviant
Autor : Admin Ramon Berenguer

replica rolex

Aquest dilluns dia 13 de febrer l’alumnat de Biologia de primer de Batxillerat de l’Institut Ramon Berenguer IV ha estat convidat de luxe a una trobada intergeneracional. Rafel Balada, botànic i exdirector dels Parcs Naturals del Delta de l’Ebre i dels Ports, i Ferran Bertomeu, biòleg i investigador júnior a l’Àrea de Sostenibilitat d’Eurecat, han parlat de les seves trajectòries lligades a la conservació de la natura i la biodiversitat i, sobretot, a l’estima pel territori. L’alumnat ha assistit a una conferència emocionant entre dos investigadors de distintes generacions, al final de la qual ha pogut adreçar-los les seves preguntes. Podeu recuperar la conversa al canal de YouTube d’OxigeNATs.

A continuació, Pere Luque, biòleg i tècnic de Ciències Naturals del Museu de les Terres de l’Ebre, ha fet una visita guiada a l’alumnat per l’exposició del Museu, fent incidència en el paper del Museu en la recerca i la divulgació de l’arqueologia, l’etnologia i la natura.

Ha estat un matí dedicat a la biologia de camp, molt ben aprofitat i valorat per l’alumnat.

L’activitat forma part d’una iniciativa del grup de divulgació de la natura OxigeNATs, amb Oriol Cervera, Júlia Alcaraz i Eva Colomina al darrere, a qui volem agrair la invitació, l’excel·lent organització i el tracte rebut, així com al Museu de les Terres de l’Ebre i a Pere Luque per obrir-nos les portes del Museu i les seves magnífiques explicacions.