Concurs Copa Cangur

25Gener, 2023
Concurs Copa Cangur

Aquest any l'Institut Ramon Berenguer IV ha participat per primera vegada al Concurs Copa Cangur, celebrat a Alcanar el dia 19 de gener.
Van participar 6 alumnes de 1r ESO i 8 de 2n ESO per a la prova Cadet, i 3 alumnes de 3r ESO i 4 de 4t ESO per a la prova Júnior.
La copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes matemàtics en equips de 7 alumnes, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques.
Els participants estaven molt motivats i va ser una experiència molt enriquidora.