Intercanvi Amposta-Perpinyà

18Gener, 2018
Intercanvi Amposta-Perpinyà

Aquesta setmana gaudim de la presència d'alumnat i professorat del Lycée François Arago de Perpinyà. Es tracta d'un intercanvi cultural i lingüístic que organitzem des del Departament de Llengües Estrangeres.

La comissió francesa ha estat rebuda per l'alcalde de la ciutat, el senyor Adam Tomàs; la regidora de cultura i ensenyament, Inés Martí; la regidora de comerç i mercat municipal, Susanna Sancho; el regidor de governació, Miquel Subirats; el regidor de mitjans de comunicació, Ramon Bel i el regidor d'hisenda, Tomàs Bertomeu.

Alumnat i professorat de la Catalunya Nord ens acompanyaran fins divendres.