ESDI Escola Superior de Disseny

10Gener, 2023
ESDI Escola Superior de Disseny

L'alumnat del Batxillerat d'Arts ha rebut la visita i una xerrada de ESDI Escola Superior de Disseny

sobre els estudis de la branca de disseny que ofereixen als seus campus de Sabadell i Barcelona, així com orientació i consells davant les possibles opcions i estudis d'arts que poden cursar els nostres joves un cop finalitzat el batxillerat.

ESDI Escola Superior de Disseny és una de les escoles de la Universitat Ramon Llull. Es troba a Sabadell. Ofereix el Títol Oficial de Grau en Disseny en les següents especialitats: Disseny Gràfic, Disseny de Moda, Disseny de Producte, Disseny d'Interiors i Disseny Audiovisual.