III Gala de l'Educació

14Desembre, 2022
III Gala de l'Educació
Autor : Admin Ramon Berenguer

Divendres 9 de desembre a l’auditori municipal d'Amposta vàrem celebrar la III Gala de l'Educació. Una seixantena de persones, entre representants dels centres educatius de la ciutat, docents jubilats els darrers tres cursos acadèmics i l’alumnat reconegut amb els millors expedients acadèmics del curs passat hi varen assistir.

l’alcalde d'Amposta, Adam Tomàs, va destacar el paper educador de la ciutat. “Som referents en moltes coses, també com a ciutat educadora, amb una vintena de centres educatius que van des de l’educació infantil amb les llars d’infants municipals fins a la formació en edat adulta“.

La regidora d’Educació, Núria Marco, va tenir paraules d’agraïment, sense oblidar també allò viscut durant els darrers anys per la pandèmia de la Covid-19. Els jubilats del nostre centre són: Ubaldo Garcia, Marisol Olivé, Carlos Vilaplana, Ferran Gomez, Gerard Pomada i Domingo Segura.

Es va fer entrega dels diplomes i exemplars als guanyadors dels Premis de Treballs de Recerca de Batxillerat dels anys 2021 i 2022. El 2021, l’accèssit se’l va endur l’alumna del Ramon Berenguer IV, Laia cabré Navarro, pel treball “Tortosa entre mar i muntanya: evidències paleontològiques”. L’any 2022, l’accèssit se’l va endur Martina Tolós Campàs, “Avaluació de la tetrodotoxina en mostres del marisc del Delta de l’Ebre” de Institut Ramon Berenguer IV. El primer premi va ser per a Sara Flos Palacios, del Ramon Berenguer IV, i el seu estudi “L’impacte de la Covid-19 a Amposta”.

Teniu més informació a https://setmanarilebre.cat/amposta-reconeix-la-tasca-de-27-docents-jubilats-i-els-millors-expedients-academics-del-curs-passat/