Conferències a 1r d’ESO

9Desembre, 2022
Conferències a 1r d’ESO
Autor : Admin Ramon Berenguer

Dins dels actes de la Setmana de la Ciència programats al nostre institut, el dia 14 de novembre ha tingut lloc una xerrada per a l’alumnat de 1r d’ESO. Aquesta ha estat a càrrec de Víctor Reverté, educador ambiental d’Arabogues, responsables de l’educació ambiental del Parc Natural dels Ports. La seva conferència ha estat molt enriquidora; ha permès l’alumnat conèixer més a fons algunes espècies amenaçades del Parc Natural dels Ports, el motiu pel qual estan amenaçades i què es pot fer per protegir-les. No només els ha transmès coneixements, també els ha contagiat de la seva passió per la natura i per cuidar l’entorn privilegiat en el qual vivim. L’alumnat seguirà gaudint-ne quan farà la sortida a La Sénia per conèixer aquestes espècies i moltes d’altres en el seu entorn natural.