Repte matemàtic

28Novembre, 2022
Repte matemàtic
Autor : Admin Ramon Berenguer

Els alumnes de 3r ESO B i 4 ESO A han participat en el repte de la setmana de la ciència i hem dedicat dues sessions per resoldre el repte plantejat per Marià Cano. El repte consistia en calcular quina mida havien de tenir els cercles on hem escrit les lletres dins d'un cercle del popular  joc "Passaparaula". S'havia de tenir en compte el número de lletres de l'alfabet i els diàmetres interior i exterior del cercle.

S’han creat 4 grups de treball per planificar, buscar les eines més adients, i fer els càlculs necessaris per arribar a una solució. També hem plantejat preguntes a realitzar a Marià Cano que les vas contestar el dia 16 de novembre a través del Canal de You Tube on ens vam connectar al seu directe.

Ha sigut un repte molt motivador on els alumnes han desenvolupat la seva part creativa relacionant els conceptes matemàtics per donar solucions al repte proposat.