Martina Tolós guanya el Premi Manuel Sales i Ferré Terres de l'Ebre

7Novembre, 2022
Martina Tolós guanya el Premi Manuel Sales i Ferré Terres de l'Ebre
Autor : Admin Ramon Berenguer
Martina Tolós Campàs, alumna de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta guanya el Premi Manuel Sales i Ferré Terres de l’Ebre pel treball “Avaluació de la presència de tetrodotoxina en mostres de marisc del Delta de l’Ebre”, dirigit pel professor Josep Albiol Ferré. L'acte de lliurament del guardó va tenir lloc el dissabte, 29 d’octubre de 2022, al saló de plens de l’Ajuntament d’Ulldecona. Aquests premis, organitzats per l'Institut Manuel Sales i Ferrés amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Ulldecona tenen com a objectiu difondre els treballs de recerca dels alumnes de secundària en les modalitats de Sociologia, Terres de l’Ebre i Terres del Sénia.

Teniu més informació al següent enllaç.