L'alumnat de segon de batxillerat d'arts visita "Art Primer"

4Octubre, 2022
L'alumnat de segon de batxillerat d'arts visita "Art Primer"

L'alumnat de fonaments de les arts de segon de batxillerat d'arts ha visitat l'exposició temporal "Art Primer. Artistes de la Prehistòria" al Museu de les Terres de l'Ebre, així com també la seva col·lecció permanent visualitzant allò estudiat a les classes i gaudint del patrimoni cultural de la nostra ciutat.

La mostra, produïda pel Museu d’Arqueologia de Catalunya és un viatge al passat de més de 50.000 anys a la recerca dels orígens de l'art, del desenvolupament del pensament creatiu i de la capacitat d’abstracció, grans fites de l’evolució humana.  Destaca l’art rupestre llevantí, una de les expressions artístiques més originals sorgides, tant a Catalunya com a la resta de la mediterrània peninsular, fa més de 7.000 anys.