L'Aula al Pati

22Septembre, 2022
L'Aula al Pati

L'alumnat de primer del batxillerat d'arts ha participat en el projecte "Conviure al Parc" de l'Aula al Pati del Centre d'Arts Lo Pati d'Amposta i la regidoria de Joventut i Participació al voltant del parc dels Xiribecs.

El projecte  "Conviure al Parc" es basa en una metodologia desenvolupada per un col·lectiu d'artistes berlinesos Jennifer Aksu, Gilly Karjevsky i Sebastian Quack (Playful Commons) per facilitar formes inclusives d'habitar els espais públics.

És un projecte participatiu que té com a objectiu final instal·lar una senyalística al parc dels Xiribecs que en reguli l’ús, no des de la prohibició sinó des de la proposició. A través d’una butlleta de participació l'alumnat ha fet propostes d’ús alternatives, explorem els usos possibles de les diverses zones del parc dels Xiribecs. No és qüestió de transformar materialment el lloc sinó de donar-li un nou significat i valor a través de com l’usem i l’ocupem.

El procés participatiu culminarà el dissabte 1 d’octubre en una jornada al Parc dels Xiribecs plena d’activitats per a tots els públics.