Omar Rosario Solà obté el premi Extraordinari de Batxillerat

4Septembre, 2022
Omar Rosario Solà obté el premi Extraordinari de Batxillerat

Amb aquesta boníssima notícia engeguem el curs 2022-2023 al nostre web: Omar Rosario Solà ha obtingut el Premi Extraordinari de Batxillerat en l'última convocatòria 2021-2022. Creats l'any 1999 per la Generalitat de Catalunya, aquests premis són un estímul per als alumnes i constitueixen el reconeixement oficial dels mèrits dels alumnes que demostren una preparació especial en aquests ensenyaments. Són també una mostra de la constància i el compromís pel treball compartit entre estudiant, professors i família.

Aquest guardó comporta:
El reconeixement explícit en l'expedient acadèmic de l'alumne.
L'exempció de les taxes universitàries per al primer curs (d'acord amb el decret que cada any fixa els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya).
Un curs ordinari (de setembre a juny) gratuït en una escola oficial d’idiomes de Catalunya.
L’estada en un centre de recerca o institució relacionada amb el camp d’interès de l’alumne/a.
La possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.

Felicitem Omar, a la seua família i al claustre de professorat de l'Institut Ramon Berenguer IV!