Proves DELF Scolaire

4Juliol, 2022
Proves DELF Scolaire

Felicitem el nostre alumnat de francès pels seus excel·lents resultats en les proves DELF scolaire. Aquest diploma oficial que expedeix el Ministeri d'Educació Nacional de França permet validar la competència comunicativa de l'alumnat en llengua francesa segons el Marc Europeu Comú de Referència de les Llengües.

Un total de 21 alumnes presentats han obtingut el certificat dels nivells A2 o B1, per la qual cosa, tot el claustre de l’institut i especialment la professora de francès donem l’enhorabona als guardonats pels seus excel·lents resultats.