ORLES CICLES FORMATIUS

29Juny, 2022
ORLES CICLES FORMATIUS
Autor : Admin Ramon Berenguer

Dimecres 22 de juny vàrem celebrar la graduació de l'alumnat de Cicles Formatius de Cures Auxiliars d'Infermeria i d'Higiene Bucodental. A l'acte assistiren l'alumnat i les seves famílies. Els parlaments anaren a càrrec de la regidora d'educació, Núria Marco; la directora del centre, Lucrècia Bernaltes Tenesa; les tutores dels cicles, Marián Redón i Clara Valls i les alumnes representants de cada Cicle Formatiu.

Enhorabona a les graduades i els graduats!

This watch combines multiple colors on different surfaces, with a number of nuanced pieces, precious inserts and an asymmetrical bezel made with precious materials to create a unique 3D effect on the bold silhouette of this watch. Valuing the focus on time,fake watches innovation and evolution in watch design.