XXI Edició de l'Exposició del Batxillerat d'Arts Autor

26Juny, 2022
XXI Edició de l'Exposició del Batxillerat d'Arts Autor

El dia 22 de juny vam inaugurar la XXI Edició de l'Exposició del Batxillerat d'Arts de la promoció 2020-2022, en l'escenari privilegiat del Museu de les Terres de l'Ebre.

L'acte ha començat amb els parlaments institucionals a càrrec de la regidora de cultura, Inés Martí,  de la Directora de l'Institut Ramon Berenguer IV, Lucrècia Bernaltes Tenesa; de la regidora d'educació de l'Ajuntament d'Amposta, Núria Marco i en representació de l'alumnat Nàdia Tonda i Nerea Llambrich; hi ha assistit el Director del Museu, Àlex Farnós.

Entre els assistents al públic, les famílies dels artistes, el professorat del centre i el professorat del Departament de Visual i Plàstica que els han acompanyat durant aquesta aventura del batxillerat.

Tots hem fet elogis al talent artístic i creatiu del nostre alumnat, una promoció que sens dubte enyorarem i recordarem. Els desitgem molts èxits i un futur brillant.

A la mostra podeu veure alguns dels treballs realitzats durant el curs a les matèries de la modalitat d'arts de dibuix artístic, disseny i tècniques d'expressió gràfico plàstiques.

Carbonet, pastel, grafit, aquarel·la, collage són algunes de les tècniques utilitzades pels nostres artistes: Izan Araujo, Laura Bautista, Rut Coronado, Daniela Draghici, Adriana Garcia, Milton Insaurralde, Sara Lago, Nerea Llambrich, Manel Margalef, Noa Pellicer, Lara Perez, Gina Porres, Sara Porres, Emma Rodriguez, Juan Bautista, Joana Sevillano, Nàdia Tonda i Verònica Valero.

L'exposició estarà del 22 al 30 de juny. Us deixem unes fotografies de la inauguració

No ho dubtis sol·licita informació!