Exposició del Batxillerat d'Arts

9Juny, 2022
Exposició del Batxillerat d'Arts
Autor : Admin Ramon Berenguer

El pròxim 22 de juny a les 18:30 l'alumnat del batxillerat d'arts del nostre institut inaugura l'Exposició del Batxillerat d'Arts de la promoció 2020-2022 al Museu de les Terres de l'Ebre, després d'una aturada d'aquest esdeveniment a causa de la pandèmia.
El nostre alumnat ens presenta una selecció de les seves creacions realitzades durant el batxillerat a les diferents matèries de la modalitat. Una mostra de creativitat i talent jove que es podrà visitar del 22 al 30 de juny al Museu de les Terres de l'Ebre, us hi esperem!

L'orologio da donna di 34 mm di diametro presenta una cassa in acciaio con movimento meccanico a carica automatica L888. Il quadrante blu è abbinato a lancette rodiate e rivestito con rivestimento luminoso Super-LumiNova.hublot replica Sul fondello trasparente dei due orologi sono stampati i loghi dei Mondiali di sci alpino. Il bracciale in acciaio inossidabile completa l'aspetto generale dell'orologio.