Sortida a La Sénia

24Maig, 2022
Sortida a La Sénia
Autor : Admin Ramon Berenguer

Els dies 12 i 13 de maig l’alumnat de 1r d’ESO ha visitat el Parc Natural dels Ports. Abans d’anar-hi havien treballat les claus dicotòmiques per diferenciar arbres i arbusts amb la seva professora de Biologia i Geologia Matilde Ferrer. Allí, Víctor i Natàlia els han recollit, han fet dos grups i els han repartit el dossier per treballar. Una vegada han arribat al riu Sénia, els monitors han explicat la vegetació característica de la ribera del riu i la seva importància. Després, amb ajuda d’unes fitxes, han comprovat que el riu té un bon estat de salut, degut a la presència de molts macroinvertebrats. L’alumnat, amb ajuda de coladors, han agafat macroinvertebrats i, amb les fitxes, els han identificat.

Podeu trobar més imatges fent clic a la imatge de sobre o en aquest enllaç.

TAG Heuer ha celebrato il 50° anniversario della sua iconica collezione Monaco nel 2019. Dopo i primi quattro eventi,rolex replica TAG Heuer lo ha svelato in una celebrazione inebriante allo Space Plus di Shanghai.cartier replica Il quinto orologio in edizione limitata della serie è anche l'ultimo orologio ad essere rilasciato quest'anno, ed è anche la fine della serie.