Activitat de camp al Delta de l’Ebre

24Maig, 2022
Activitat de camp al Delta de l’Ebre
Autor : Admin Ramon Berenguer
L’alumnat de Biologia i Geologia de 4t d’ESO ha realitzat una activitat en col·laboració amb l’Escola del Parc, responsables de les activitats educatives del Parc Natural del Delta de l’Ebre. El dia 21 de març el Damià i l’Arianna van visitar les nostres aules amb una xerrada sobre la tortuga d’estany i el programa de recuperació que es du a terme a l’Estació Biològica del Delta. Amb aquesta informació, aquest dimecres dia 18 de maig, l’alumnat ha visitat el centre de recuperació de fauna del Canal Vell. Allí, acompanyats pel Josep i l’Eli, han pogut veure les tortugues en els distints compartiments on completen el seu desenvolupament. També han vist altres animals ferits o en recuperació, com flamencs, gavines, ducs, un falcó, un voltor o una mifa. La visita s’ha completat amb un volt per la platja de La Marquesa, on han vist les dunes mòbils i fixes, i la seva vegetació, com el tamariu o la salicòrnia, rematant així un matí molt ben aprofitat.